Logo EFS PLUS
                                                                                                  Sucha Beskidzka dn. 19.07.2023r.
 
Znak sprawy: CAZ.AM.5543.1.2023
                                                                                       
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej zaprasza do złożenia oferty cenowej na zorganizowanie szkolenia grupowego pn.: „Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL BASE (B1-B4)" wraz z egzaminem - organizowanego w ramach projektu Powiatu suskiego - Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej pn.: Aktywizacja osób bezrobotnych pozostających bez pracy w powiecie suskim (I) "Twoja Szansa, Twój sukces" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa  PUP.
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mickiewicza 31
34-200 Sucha Beskidzka
tel.: 33/8708/900 Fax: 033/8742106
email – krsu@praca.gov.pl, sekretariat@pupsuchabeskidzka.pl
NIP: 552-123-45-36
REGON: 357114098
 
  1. Tryb udzielenia zamówienia.
  1. Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 zgodnie z art. 2 pkt. 1 ustawy (t.j. Dz. U. z 2022 r. , poz. 1710 z późn. zm.) ze względu na wartość zamówienia, które jest równe lub przekracza kwotę 130 000 złotych i prowadzone jest wyłącznie na zasadach określonych w wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych obowiązujących u Zamawiającego. Postępowanie realizowane jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości równej lub nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych obowiązującym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Suchej Beskidzkiej (Zarządzenie nr 1/2021 Dyrektora PUP Sucha Beskidzka z dnia 04.01.2021r.).
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dla grupy:
  1. od 5 do 9 osób bezrobotnych, lub
  2. od 10 do 14 osób bezrobotnych
szkolenia grupowego pn.: „Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL BASE (B1-B4)" wraz z egzaminem w ramach projektu Powiatu suskiego - Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej pn.: Aktywizacja osób bezrobotnych pozostających bez pracy w powiecie suskim (I) "Twoja Szansa, Twój sukces" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa  PUP.
 
Realizacja usługi szkoleniowej winna pozwolić na osiągnięcie głównego celu, a więc zdobycie wiedzy zgodnie z opisem kompetencji określonych dla poszczególnych 4 modułów ECDL BASE, uwzględniając poziom znajomości tematu przez jej uczestników:
  1. Moduł B1 Podstawy pracy z komputerem
  2. Moduł B2 Podstawy pracy w sieci
  3. Moduł B3 przetwarzanie tekstu
  4. Moduł B4 Arkusze kalkulacyjne
 
2. Kompleksowy 40 godzinny program szkolenia powinien:  
Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym zgodnie z informacjami i procedurami ECDL. Zamawiający zastrzega, iż egzaminu nie może dokonać osoba prowadząca zajęcia.
 
3. Forma realizacji szkolenia: szkolenie stacjonarne.
 
  1. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko szkoleniowe podczas zajęć.
 
4. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu „Twoja szansa, Twój sukces" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski  2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy, w związku z tym Oferent  zobowiązany będzie:
  1. oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt: „Powiatu suskiego - Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej pn.: Aktywizacja osób bezrobotnych pozostających bez pracy w powiecie suskim (I) "Twoja Szansa, Twój sukces" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa PUP. - projekty powiatowych urzędów pracy  oraz wszystkich dokumentów i materiałów szkoleniowych:
  1. znakiem Fundusze Europejskie dla Małopolski,
  2. barwami RP wraz z nazwą „Rzeczpospolita Polska",
  3. znakiem Dofinansowane przez Unię Europejską,
  4. logo Województwa Małopolskiego,
zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. w szczególności załącznikiem IX komunikacja i widoczność – art. 47, 49 i 50 oraz ze szczegółowymi informacjami i przykładami, które zostały określone w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021 -2027 w zakresie informacji i promocji". Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym www.funduszeeuropejskie.gov.pl  lub  https://fundusze.malopolska.pl. Zestawienie w/w znaków zawsze występuje w wersji pełno kolorowej. Ponadto oznaczenie, o którym wyżej mowa, musi posiadać informacje o projekcie w ramach którego prowadzone będzie szkolenie: „Aktywizacja osób bezrobotnych pozostających bez pracy w powiecie suskim (I) "Twoja Szansa, Twój sukces" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i wyłączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, typ projektu A: Aktywizacja zawodowa  PUP.
  1. wydania każdemu uczestnikowi szkolenia w wersji pełno kolorowej dodatkowego zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia  finansowanego  ze środków projektu Twoja szansa, Twój sukces współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego programu regionalnego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa- projekty powiatowych urzędów pracy.
5. W koszcie szkolenia należy uwzględnić:
1) koszt realizacji zajęć zgodnie z programem szkolenia,
2) koszty egzaminów dla każdego uczestnika szkolenia, w ramach certyfikacji   ECDL (B1-B4),
3) koszt transportu uczestników szkolenia do miejsca przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego, jeżeli odbywa się on poza miejscem szkolenia,
4) koszty cateringu dla każdego z uczestników szkolenia należy zapewnić dwie przerwy kawowe wraz z poczęstunkiem na który składa się: serwis kawowy obejmujący: kawę (parzoną, rozpuszczalną), herbatę, dodatki: cukier, śmietankę/mleczko do kawy, cytrynę, (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników) oraz drobne ciasteczka różnego rodzaju (ciastka kruche lub ciasto świeże krojone – niepaczkowane, paluszki), stały dostęp do napoi (woda mineralna gazowana/niegazowana),
5) koszt ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków uczestnika szkolenia podczas egzaminu zewnętrznego ((jeśli jego data będzie wykraczać poza termin realizacji szkolenia).
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które:
1) Zamawiający wskaże do objęcia ww. ubezpieczeniem na czas szkolenia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy wykaz tych osób najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia;
2) w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, a będą kontynuować w dalszym ciągu szkolenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o podjęciu zatrudnienia przez uczestników szkolenia, których należy objąć w/w ubezpieczeniem od daty zgłoszenia podjęcia pracy do zakończenia szkolenia.
3) Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia.
4) w razie zaistnienia wypadku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wystąpienia wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie.
  
  1. Termin realizacji zamówienia (szkolenie wraz z egzaminem) intensywność zajęć oraz miejsce realizacji zamówienia:
 
  1. Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia: sierpień 2023r.., zakończenie szkolenia najpóźniej do 31.08.2023r. Termin egzaminu: maksymalnie do 30.09.2023r. Termin realizacji szkolenia zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym, a  Oferentem, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu harmonogram szkolenia - w uzgodnionym terminie, przy czym termin realizacji szkolenia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych zarówno ze strony Zamawiającego jak i Oferenta.
 
  1. Intensywność zajęć: wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy, godziny odbywania zajęć: między 8.00 a 16.00, przy czym maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia  nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych.
 
  1. Miejsce szkolenia: odległość od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej do miejsca szkolenia nie powinna przekraczać 30 kilometrów. Szkolenie musi być zorganizowane w miejscu, do którego można dojechać komunikacją publiczną, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd uczestnikom szkolenia na koszt własny.
 
  1. Informacje o dokumentach lub oświadczeniach jakie mają dołączyć Wykonawcy do składanej oferty:
 
  1. Program szkolenia opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych, modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MRPiPS znajdujących się na stronie internetowej http://kwalifikacje.praca.gov.pl/.
Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia, zgodne z aktualną wersją sylabusów zamieszczonych na stronie www.ecdl.pl oraz pozwolić na pozyskanie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności do uzyskania uprawnień ECDL
Base – załącznik nr 1 do oferty – wzór Programu szkolenia.
 
  1. Harmonogram szkolenia przygotowany zgodnie z załączonym wzorem – załącznik nr 2 do oferty Wzór harmonogramu
 
  1. Informacja n/t kadry dydaktycznej  przewidzianej do realizacji szkolenia wraz z opisem  kwalifikacji i doświadczenia zawodowego - niezbędnych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. -  załącznik nr 3 do oferty Wzór informacji n/t kadry dydaktycznej.
 
  1. Kserokopia posiadanych aktualnych certyfikatów jakości usług/akredytacji Kuratorium Oświaty/innych potwierdzonych za zgodność z oryginałem – załącznik  nr 4 do oferty
  2. Preliminarz kosztów szkolenia rozumiany jako - wstępna kalkulacja szczegółowych kosztów związanych z przeszkoleniem:
a)   od 5 do 9 osób bezrobotnych,
  1. od 10 do 14 osób bezrobotnych
z uwzględnieniem kosztu szkolenia ogółem (w tym kosztu egzaminu) oraz kosztu osobogodziny szkolenia.  -  załącznik nr 5 do oferty Wzór preliminarza  
                         
  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej, podanej w preliminarzu oferty).
  2. Zamawiający w przypadku nie zrekrutowania minimalnej grupy uczestników zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o czym poinformuje wybraną instytucję szkoleniową przed rozpoczęciem szkolenia. Wobec powyższego Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
 
  1. A. Wzór wydawanego dokumentu końcowego** (załącznik nr 6 do oferty- druk własny instytucji szkoleniowej) potwierdzającego ukończenie szkolenia  i  uzyskanie kwalifikacji; zawierającego o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej:
  1. numer z rejestru,
  2. imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca nr
dokumentu stwierdzającego tożsamość,
  1. nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
  2. formę i nazwę szkolenia,
  3. okres trwania szkolenia,
  4. miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
  5. tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
  6. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie
  7. logotyp Funduszy Europejskich dla Małopolski
  8. logo Unii Europejskiej i EFS Plus,
 
W przypadku zaświadczenia wystawianego na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wymagane jest dołączenie do niego suplementu, zawierającego następujące informacje:
- okres trwania szkolenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- numer z rejestru, do którego suplement jest dodatkiem,
-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
 
B. Wzór Certyfikatu (proszę załączyć certyfikat wraz z dokumentem końcowym wymienionym w lit. A, w przypadku braku możliwości umieszczenia na dokumencie wymienionym w lit. A logotypów UE i EFS Plus), zawierającego:
  1. imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca nr dokumentu stwierdzającego tożsamość,
  2. nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
  3. nazwę szkolenia
  4. okres trwania szkolenia,
  5. miejsce i datę wydania certyfikatu,
  6. tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
  7. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
  1. logotyp Funduszy Europejskich dla Małopolski,
  1. logo Unii Europejskiej i EFS Plus,
 
  1. Niezbędne dokumenty dotyczące prowadzonej przez Państwa działalności, konieczne do podpisania umowy szkoleniowej (załącznik nr 7 do oferty):
  1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki – kserokopia umowy spółki (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
  2. wpis do rejestru prowadzonego przez właściwe organy lub niezbędne zaświadczenia umożliwiające przeprowadzanie szkoleń regulowanych odrębnymi przepisami (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
  3. aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na 2023r. (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) lub jeśli wpis był wydany przed 2023r. należy załączyć: wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z oświadczeniem o aktualizacji wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonym przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy na 2023r.
 
VI. Kryteria oceny oferty: złożona oferta oceniona zostanie według Kryteriów określonych w załączniku do Zarządzenia  Dyrektora PUP w Suchej Beskidzkiej  (wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych w załączeniu- zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
 
VII.  Miejsce, termin i sposób składania ofert:
  1. Ofertę szkoleniową należy złożyć na formularzu ofertowym, według załączonego wzoru (zał. nr 1 do zapytania ofertowego), na dziennik podawczy w siedzibie Zamawiającego tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 31, II piętro – sekretariat, w terminie: najpóźniej do 26.07.2023r. do godziny 15.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do PUP Sucha Beskidzka, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską, czy pocztową.
  2. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji firmy. W przypadku kserokopii wszystkie dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem (datą i podpisem).
 
VIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia:
  1. o wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia,
  2. Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę, niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Wzór umowy załącznik nr 3.
 
  1. Dodatkowe informacje:
 
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Brak możliwości realizacji zamówienia przez podwykonawców.
 
  1. Dostosowanie sposobu organizacji i realizacji szkoleń do potrzeb i ograniczeń osób z niepełnosprawnością:
  Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność szkolenia dla osób ze szczególnymi potrzebami tj. osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (w szczególności z dysfunkcją wzroku, słuchu lub narządu ruchu), zgodnie z zapisami  ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), w sytuacji kiedy na szkolenie, które jest przedmiotem zamówienia zostaną skierowane osoby ze szczególnymi potrzebami:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia wykaz osób ze szczególnymi potrzebami tj. wykaz osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
2) Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem szkolenia zdiagnozować szczególne potrzeby tychże osób i przekazać Zamawiającemu pisemną informację o zdiagnozowanych potrzebach oraz działaniach, które zostaną podjęte w celu zaspokojenia tych potrzeb zgodnie załącznikiem nr 2 umowy, w zakresie dostępności:
a)  architektonicznej, w szczególności poprzez:
- zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych w tej części budynku, w którym odbywa szkolenie;
- zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń wykorzystywanych podczas realizacji szkolenia, co najmniej w sposób wizualny lub głosowy lub zastosowanie czytelnych oznaczeń pomieszczeń, które są wykorzystywane podczas realizacji szkolenia,
- zapewnienie odpowiednio dostosowanego stanowiska szkoleniowego, aby osoby z zaburzeniami percepcji wzrokowej, słuchowej, sprawności ruchowej lub z innymi ograniczeniami zdrowotnymi nie odczuwały dyskomfortu fizycznego lub psychicznego podczas realizacji zajęć np. odpowiednie krzesło, odpowiednia wysokość stołu/biurka, odpowiedni rozmiar monitora, odpowiednie oświetlenie itp.;
- odpowiednie przygotowanie układu sali do przeprowadzenia szkolenia tj. takiego rozkładu stołów i  krzeseł, aby  osoby z zaburzeniami percepcji wzrokowej, słuchowej,  sprawności ruchowej lub i innymi ograniczeniami zdrowotnymi miały swobodny dostęp do treści przekazywanych podczas zajęć w celu efektywnego ich przyswojenia i ukończenia szkolenia  z wynikiem pozytywnym;
- zapewnienie w tym zakresie innych potrzeb, które zostaną zdiagnozowane przez Oferenta przed rozpoczęciem szkolenia,
b) w zakresie dostępności cyfrowej – zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), w szczególności poprzez:
- wykorzystywanie podczas realizacji zajęć treści internetowych, które są opracowane w standardzie WCAG 2.1.;
- zapewnienie w tym zakresie innych uzasadnionych potrzeb, które zostaną zdiagnozowane przez Wykonawcę przed rozpoczęciem szkolenia.
c) w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, w szczególności poprzez:
- zapewnienie dostępności materiałów szkoleniowych tj. przygotowanie materiałów szkoleniowych w sposób czytelny i zrozumiały; przygotowanie materiałów szkoleniowych w wersji papierowej i elektronicznej np. w formie pliku lub audio lub video z użyciem napisów, tłumacza migowego bądź tekstu czytanego przez lektora - zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy szkoleniowej
- przekazywanie treści programu szkolenia przy użyciu form angażujących uczestników szkolenia i pomagających przyswoić wiedzę tj. poprzez odpowiednio opracowane  i  dostosowane do osób ze szczególnymi potrzebami  prezentacje multimedialne,
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z osobami ze szczególnymi potrzebami w celu monitorowania i weryfikacji tych potrzeb,
- przekazywanie przez osobę prowadzącą szkolenie jego treści w sposób czytelny i zrozumiały oraz stosowanie narzędzi pracy wspomagających proces integracji osób ze szczególnymi potrzebami z pozostałymi uczestnikami szkolenia np. zajęcia warsztatowe w grupach;
- zapewnienie w tym zakresie innych uzasadnionych potrzeb, które zostaną zdiagnozowane przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia.
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych
  3. Wzór umowy
 
*Rozdział 4 § 71 ust.4 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.).
 



Informacja o wyborze wykonawcy <TUTAJ>





Podstawa prawna:
  1. Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 roku  (tj. Dz. U. z 2023,  poz. 735  z późń. zm. )
  2. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych .Art. 2 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1710
    z późń.zm.)
  3. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667z póżń.zm.)
 
 
                                                                                       /-/Rafał Wróbel
Dyrektor PUP
w Suchej Beskidzkiej
Załączniki
1 zal.nr 1 do zapytania ofertowego wzor formularza oferty.doc (doc, 157 KB)
1a)zal.nr 1do oferty wzor programu szkolenia.doc (doc, 115 KB)
1b) zal.nr 2 do oferty harmonogram.doc (doc, 79 KB)
1c) zal. nr3 do oferty wykaz kadry dydaktycznej do wykonania zamowienia.doc (doc, 78 KB)
1d) zal.nr 7 do oferty preliminarz.doc (doc, 89 KB)
2. zał. nr 2 wyciąg z kryteriów - dot. szkoleń grupowych.docx (docx, 22 KB)
logo EFS informacja.docx (docx, 110 KB)
Wzór umowy.doc (doc, 117 KB)
zał. nr 1 do umowy - Ankieta.docx (docx, 74 KB)
zał. nr 2 do umowy - lista obecnosci.doc (doc, 77 KB)
zał. nr 3 do umowy - rozliczenie koncowe.doc (doc, 75 KB)
zał. nr 4 do umowy - Informacja dotycząca przygotowania materiałów szkoleniowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.docx (docx, 62 KB)
zał. nr 5 do umowy Informacja o dostępności.docx (docx, 60 KB)