Logo Power
Sucha Beskidzka dn. 20.02.2019 r.
 
 
Znak sprawy: CAZ-6371-1 /KS/19
                                                                                      
ZAPYTANIE OFERTOWE

 
dotyczące zorganizowania szkolenia grupowego pn.:
Operator koparko-ładowarki wszystkie klasy III" wraz z egzaminem państwowym (sprawdzianem przed odpowiednią Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego)
- organizowanego w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej p.n.: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie suskim (IV) - „Szansa dla młodych IV" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działania 1.1 – Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałania 1.1.1 – Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu społecznego.
 
/ w związku z  prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) – w związku z art. 4, pkt 8 pzp/
 
Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mickiewicza 31
34-200 Sucha Beskidzka
tel.: 033 874 25 12 Fax: 033/8742106
email – krsu@praca.gov.pl, sekretariat@pupsuchabeskidzka.pl
NIP: 552-123-45-36
REGON: 357114098
 
Tryb udzielenia zamówienia. 
Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn.29stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. , poz. 1986 z późn. zm.) ze względu na wartość zamówienia oszacowaną poniżej kwoty 30000 EURO i prowadzone jest wyłącznie na zasadach określonych w wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych obowiązujących u Zamawiającego.
 
Opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dla 10 osób szkolenia grupowego pn.: ,,Operator koparko-ładowarki wszystkie klasy III" wraz z egzaminem państwowym (sprawdzianem przed odpowiednią Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego) w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej pn.: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie suskim (IV) - „Szansa dla młodych IV" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działania 1.1 – Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałania 1.1.1 – Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu społecznego.
 
Kompleksowy 134 godzinny program szkolenia zawierający minimum godzinowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie odrębnymi przepisami, powinien być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.2017 poz. 1632) oraz powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 11 stycznia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. 2017 poz.134) i powinien składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych oraz sprawdzianu przed odpowiednią Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
 
Termin realizacji zamówienia (szkolenie wraz z egzaminem państwowym) intensywność zajęć oraz miejsce realizacji zamówienia:Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia: 05.03.2019r., zakończenie szkolenia najpóźniej do 29.03.2019r. Termin egzaminu: maksymalnie do 05.04.2019r.
Intensywność zajęć: wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku.
Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy, godziny odbywania zajęć: między 8.00 a 17.00.

Miejsce szkolenia: odległość od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej do miejsca szkolenia nie powinna przekraczać 60 kilometrów. Szkolenie musi być zorganizowane
w miejscu, do którego można dojechać komunikacją publiczną, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd uczestnikom szkolenia na koszt własny.
 
Informacje o dokumentach lub oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
Wszelka dokumentacja związana z organizacją szkolenia, powinna zawierać informację że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Każdy dokument przygotowywany przez wykonawcę, powinien zawierać: logotyp Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój to jest: znak Fundusze Europejskie, Flaga Rzeczpospolita Polska, znak Unii Europejskiej .
 
  1. Program szkolenia opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych, modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MRPiPS znajdujących się na stronie internetowej http://kwalifikacje.praca.gov.pl/Program szkolenia powinien pozwolić na pozyskanie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności do uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki– załącznik nr 1 do oferty – wzór Programu szkolenia.
  2. Harmonogram szkolenia przygotowany zgodnie z załączonym wzorem– załącznik nr 2 do oferty Wzór harmonogramu.
  3. Informacja n/t kadry dydaktycznej  przewidzianej do realizacji szkolenia wraz z opisem  kwalifikacji i doświadczenia zawodowego - niezbędnych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. -  załącznik nr 3 do oferty Wzór informacji n/t kadry dydaktycznej.
  4. Informacja n/t posiadania certyfikatu jakości usług (m.in.: akredytacja Kuratorium Oświaty, Certyfikat SZJ ISO oraz inne certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia) wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - załącznik nr 4 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
  5. Informacja n/t nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia- załącznik nr 5 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
  6. Zobowiązanie do zorganizowania i opłacenia egzaminu państwowego (sprawdzianu przed odpowiednią Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego), w terminie: maksymalnie do 05.04.2019r. - załącznik nr 6  do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
  7. Preliminarz kosztów szkolenia rozumiany jako - wstępna kalkulacja szczegółowych kosztów związanych z przeszkoleniem 10 osób bezrobotnych z uwzględnieniem kosztu szkolenia  ogółem (w tym kosztu egzaminu państwowego) oraz kosztu osobogodziny szkolenia. PUP nie pokrywa w 2019r. kosztów zakwaterowania i wyżywienia wobec tego proszę o nie umieszczanie tych kosztów w preliminarzu. Osoba posiadająca prawo do stypendium szkoleniowego podlega ubezpieczeniu NNW w PUP, w tym przypadku Urząd Pracy nie zwraca kosztów ewentualnego ubezpieczenia poniesionego przez instytucję szkoleniową. Osobom skierowanym na szkolenie nieposiadającym z tego tytułu prawa do stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy, oraz osobom którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b. tj. w wysokości 20% zasiłku, w związku z podjęciem zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie trwania szkolenia, przysługuje odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca i z powrotem, wypłacane przez instytucję ubezpieczeniową. W  tym przypadku zgłoszenia do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie dokonuje instytucja szkoleniowa a koszt takiego ubezpieczenia jest dodatkowym kosztem szkolenia. W przypadku konieczności ubezpieczenia danej osoby przez instytucję szkoleniową, informacja taka zostanie przekazana instytucji szkoleniowej przez Powiatowy Urząd Pracy przed rozpoczęciem szkolenia, bądź w jego trakcie w przypadku opisanym powyżej, po otrzymaniu odpowiedniej informacji od osoby uprawnionej. -  załącznik nr 7do oferty Wzór preliminarza. (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej, podanej w preliminarzu oferty).
  8. Oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy  i akceptowaniu jej zapisów. - załącznik nr 8  do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
  9. Wzór wydawanego dokumentu końcowego* (załącznik nr 9 do oferty- druk własny instytucji szkoleniowej) potwierdzającego ukończenie szkolenia  i  uzyskanie kwalifikacji; zawierającego o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej:
W przypadku zaświadczenia wystawianego na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia MEN z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wymagane jest dołączenie do niego suplementu, zawierającego następujące informacje:
- okres trwania szkolenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- numer z rejestru, do którego suplement jest dodatkiem,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
 
B. Wzór Certyfikatu (proszę załączyć certyfikat wraz z dokumentem końcowym wymienionym
     w lit. A, w przypadku braku możliwości umieszczenia na dokumencie wymienionym w lit. A
     logotypów UE i EFS oraz informacji zawartej w lit. j), zawierającego:
Niezbędne dokumenty dotyczące prowadzonej przez Państwa działalności, konieczne do podpisania umowy szkoleniowej (załącznik nr 10 do oferty):

Kryteria oceny oferty:
złożona oferta oceniona zostanie według Kryteriów określonych w załączniku do Zarządzenia  Dyrektora PUP w Suchej Beskidzkiej  (wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych w załączeniu- zał. nr 2 do zapytania ofertowego). 

Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Ofertę szkoleniową należy złożyć na formularzu ofertowym, według załączonego wzoru (zał. nr 1 do zapytania ofertowego), na dziennik podawczy w siedzibie Zamawiającego tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 31, II piętro – sekretariat,
w terminie: najpóźniej do 28.02.2019r. do godziny 11.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do PUP Sucha Beskidzka, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską, czy pocztową.
 
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji firmy. W przypadku kserokopii wszystkie dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem (datą i podpisem).
 
Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia: 
o wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę, niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Wzór umowy załącznik nr 3. 

Dodatkowe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Brak możliwości realizacji zamówienia przez podwykonawców. 

 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych
  3. Wzór umowy 
 
*Rozdział 4 § 71 ust.4 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.).
 

Podstawa prawna:
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 roku  (tj. Dz. U. z 2017,  poz. 1065  z późń. zm. )
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.Art. 4 pkt 8 (tj. Dz.U. z 2018 poz. 1986 z późń.zm.)
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.) 
 
 
             (-) Rafał Wróbel                                                                                                                                                          (Podpis i pieczęć Dyrektora PUP)
 
 
Załączniki
zapytanie ofertowe.pdf (pdf, 2345 KB)
zał. nr 1 do zapytania ofertowego - wzór formularza oferty.doc (doc, 630 KB)
zał. nr 2 do zapytania ofertowego - wyciąg z kryteriów.docx (docx, 23 KB)
zał. nr 3 do zapytania ofertowego - wzór umowy.doc (doc, 677 KB)
zał. nr 1 do oferty - wzór programu szkolenia.doc (doc, 648 KB)
zał. nr 2 do oferty -harmonogram.doc (doc, 620 KB)
zał. nr 3 do oferty - wykaz kadry dydaktycznej do wykonania zamówienia.doc (doc, 620 KB)
zał. nr 7 do oferty - preliminarz.doc (doc, 618 KB)
lista obecności.doc (doc, 618 KB)
Informacja o wyborze instytucji szkoleniowej.pdf (pdf, 331 KB)