Nazwa:
|
Specjalista do spraw mediów interaktywnych
|
Kod:
|
243108
|
Synteza:
|
Zajmuje się projektowaniem i prowadzeniem kampanii w mediach interaktywnych; podejmuje działania medialne w serwisach społecznościowych; odpowiada za efektywność prowadzonych kampanii i aktualizację zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt, itp.
|
Zadania zawodowe:
|
- kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych w mediach interaktywnych;
- poszukiwanie nowych kanałów komunikacji i bieżące reagowanie na aktualne trendy, w tym rekomendowanie zmian dotyczących strategii komunikacji w mediach interaktywnych;
- wykorzystywanie potencjału mediów interaktywnych do powiększania znajomości marki i produktów;
- analizowanie treści w szeroko pojętych mediach społecznościowych, prowadzenie kampanii marketingu szeptanego;
- monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie;
- podejmowanie działań na rzecz optymalizacji prowadzonej interaktywnej kampanii, np. na Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, platformy blogowe itp.;
- zarządzanie społecznościami interaktywnymi poprzez pisanie, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, w tym także reprezentowanie firm i marek w mediach społecznościowych;
- aktualizowanie informacji oraz tworzenie strategii komunikacyjnych w ramach mediów interaktywnych;
- podejmowanie dyskusji na lokalnych forach oraz blogach;
- sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii.
|
Dodatkowe zadania zawodowe:
|
- podejmowanie współpracy z działem obsługi klienta i działem graficznym, mediami i blogerami;
- animowanie społeczności lokalnych.
|