Zadania zawodowe:
|
- zapewnianie sprawnej organizacji pracy w dziale kas oraz organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy kasjerów, w tym przygotowywanie okresowych grafików pracy dla kasjerów;
- ustawianie parametrów kas, w tym wprowadzanie i kontrolowanie kodów kreskowych;
- sprawdzanie stanu kas w zestawieniu z dokumentami potwierdzającymi przeprowadzone transakcje;
- nadzorowanie poprawnego zamykania kas i wyciąganie konsekwencji wobec kasjerów w przypadku wykrycia nieprawidłowości;
- opracowywanie standardów pracy kasjerów i ich wdrażanie;
- zatrudnianie nowych kasjerów i przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych;
- okresowe ocenianie i usprawnianie pracy zespołu pracowniczego;
- organizowanie i kierowanie pracą małych zespołów pracowniczych;
- dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy oraz standardów jakości obsługi klienta przez kasjerów;
- współpracowanie z serwisantami kas, skanerów kodów kreskowych
i terminali kart płatniczych, w tym pilnowanie terminów przeglądów technicznych oraz zgłaszanie bieżących usterek i awarii sprzętu;
- branie udziału w szkoleniach związanych z wymianą kas i terminali;
- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|