Logo publicznych służb zatrudnienia

Co to takiego..... już wkrótce!

e-Konsultacje to możliwość spotkania z pracownikiem PUP w Suchej Beskidzkiej, które odbywają się w zdalnej formie, za pośrednictwem platformy Teams.  Spotkania planowane są w udostępnionym przez urząd systemie rezerwacji, dostępnym <TUTAJ>.

W trakcie e-konsultacji możesz, bez wychodzenia z domu, uzyskać informacje które Cię interesują. 

W 2024r. w ramach w/w narzędzia można będzie skorzystać z usług indywidualnego poradnictwa zawodowego lecz w niedalekiej przyszłości planujemy je rozszerzyć także na inne usługi i instrumenty oferowane przez nasz urząd, takie jak:
Dla kogo to narzędzie?

e-Konsultacje dostępne są dla każdego zainteresowanego danym tematem.

Jak się zapisać?

Aby zarezerwować wideo spotkanie wystarczy wybrać interesującą nas usługę. Narzędzie przeniesie nas do kalendarza, gdzie wybieramy dogodny termin spotkania a w formularzu zgłoszeniowym podajemy: imię i nazwisko oraz adres e-mail. Po dokonaniu rezerwacji na wskazany adres e-mail przesłany zostanie link do spotkania. 

e-Konsultacje odbywają się na platformie Teams.
Możesz korzystać z nich na dwa sposoby:
- zakładając konto w aplikacji Microsoft Teams; konto zakłada się jednorazowo i może służyć do wielokrotnego korzystania z e-konsultacji,
- korzystając z przeglądarki internetowej klikając w link otrzymany w e-mailu.

Czy można zrezygnować z zarezerwowanej e-Konsultacji?

Tak. Po dokonaniu rezerwacji, za pomocą  funkcji "zarządzaj rezerwacją" istnieje możliwość jej odwołania lub zmiany wybranego terminu.

UWAGA:
Udział w e-Konsultacji nie jest równoznaczny z obowiązkowym terminem stawiennictwem w Urzędzie. Podczas e-konsultacji nie ma możliwości otrzymania skierowania do pracy oraz przesłania dokumentów do Urzędu. e-konsultacje mają charakter wyłącznie informacyjny.


e-konsultacje banery


 
 
Załączniki
Regulamin e-Konsultacji.pdf (pdf, 144 KB)