Sucha Beskidzka dn. 27.10.2022r.
Znak sprawy: CAZ.KS.6372.1.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zorganizowania szkolenia grupowego pn.:
„Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" wraz z egzaminem przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego - organizowanego w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej p.n.: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie suskim(VI) – „Proaktywni 30+" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy RPO WM 2014-2020
dotyczące zorganizowania szkolenia grupowego pn.:
„Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" wraz z egzaminem przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego - organizowanego w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej p.n.: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie suskim(VI) – „Proaktywni 30+" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy RPO WM 2014-2020
/w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) – w związku z art. 2, pkt 1 pzp/
- Nazwa i adres Zamawiającego:
ul. Mickiewicza 31
34-200 Sucha Beskidzka
tel.: 033 874 25 12 Fax: 033/8742106
email – krsu@praca.gov.pl, sekretariat@pupsuchabeskidzka.pl
NIP: 552-123-45-36
REGON: 357114098
- Tryb udzielenia zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Kompleksowy 42 godzinny program szkolenia być zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego
i powinien być zgodny z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2017r. poz. 1040) oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2018 r, poz. 47 z późn. zm.). Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych
i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem ftp://kwalifikacje.praca.gov.pl/. Wykonawca obowiązany jest opracować program szkolenia, zgodnie
z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667).
- Termin realizacji zamówienia (szkolenie wraz z testem) intensywność zajęć oraz miejsce realizacji zamówienia:
Intensywność zajęć: wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku.
Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy, godziny odbywania zajęć: między 8.00 a 17.00.
Miejsce szkolenia: odległość od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej do miejsca szkolenia nie powinna przekraczać 30 kilometrów. Szkolenie musi być zorganizowane
w miejscu, do którego można dojechać komunikacją publiczną, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd uczestnikom szkolenia na koszt własny.
- Informacje o dokumentach lub oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
- Program szkolenia opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.) z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych, modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MRPiPS znajdujących się na stronie internetowej http://kwalifikacje.praca.gov.pl/
- Harmonogram szkolenia przygotowany zgodnie z załączonym wzorem– załącznik nr 2 do oferty Wzór harmonogramu
- Informacja n/t kadry dydaktycznej przewidzianej do realizacji szkolenia wraz z opisem kwalifikacji
i doświadczenia zawodowego - niezbędnych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie
z zakresem tematycznym szkolenia. - załącznik nr 3 do oferty Wzór informacji n/t kadry dydaktycznej.
- Informacja n/t posiadania certyfikatu jakości usług (m.in.: akredytacja Kuratorium Oświaty, Certyfikat SZJ ISO oraz inne certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia) wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - załącznik nr 4 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
- Informacja n/t nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia- załącznik nr 5 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
- Zobowiązanie do zorganizowania i opłacenia egzaminu państwowego przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego w terminie: maksymalnie do 23.12.2022r. - załącznik nr 6 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
- Preliminarz kosztów szkolenia rozumiany jako - wstępna kalkulacja szczegółowych kosztów związanych z przeszkoleniem 7 osób bezrobotnych z uwzględnieniem kosztu szkolenia ogółem (w tym kosztu egzaminu państwowego) oraz kosztu osobogodziny szkolenia.
Osoba posiadająca prawo do stypendium szkoleniowego podlega ubezpieczeniu NNW
w PUP, w tym przypadku Urząd Pracy nie zwraca kosztów ewentualnego ubezpieczenia poniesionego przez instytucję szkoleniową.
Osobom skierowanym na szkolenie nieposiadającym z tego tytułu prawa do stypendium,
o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy, oraz osobom którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b. tj. w wysokości 20% zasiłku,
w związku z podjęciem zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie trwania szkolenia, przysługuje odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca i z powrotem, wypłacane przez instytucję ubezpieczeniową. W tym przypadku zgłoszenia do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie dokonuje instytucja szkoleniowa a koszt takiego ubezpieczenia jest dodatkowym kosztem szkolenia.
W przypadku konieczności ubezpieczenia danej osoby przez instytucję szkoleniową, informacja taka zostanie przekazana instytucji szkoleniowej przez Powiatowy Urząd Pracy przed rozpoczęciem szkolenia, bądź w jego trakcie w przypadku opisanym powyżej, po otrzymaniu odpowiedniej informacji od osoby uprawnionej. - załącznik nr 7do oferty Wzór preliminarza
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej, podanej w preliminarzu oferty)
- Oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy i akceptowaniu jej zapisów. - załącznik nr 9 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
- A. Wzór wydawanego dokumentu końcowego** (załącznik nr 10 do oferty- druk własny instytucji szkoleniowej) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; zawierającego o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej:
- numer z rejestru,
- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca nr
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie
- logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego
- logo Unii Europejskiej i EFS,
W przypadku zaświadczenia wystawianego na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia MEN
z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wymagane jest dołączenie do niego suplementu, zawierającego następujące informacje:
- okres trwania szkolenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- numer z rejestru, do którego suplement jest dodatkiem,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
B. Wzór Certyfikatu (proszę załączyć certyfikat wraz z dokumentem końcowym wymienionym
w lit. A, w przypadku braku możliwości umieszczenia na dokumencie wymienionym w lit. A
logotypów UE i EFS), zawierającego:
- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- nazwę szkolenia
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania certyfikatu,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego,
- logo Unii Europejskiej i EFS,
- Niezbędne dokumenty dotyczące prowadzonej przez Państwa działalności, konieczne do
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki – kserokopia umowy spółki (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
- wpis do rejestru prowadzonego przez właściwe organy lub niezbędne zaświadczenia umożliwiające przeprowadzanie szkoleń regulowanych odrębnymi przepisami (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
- aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na 2022r. (kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem) lub jeśli wpis był wydany przed 2022r. należy załączyć: wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z oświadczeniem
o aktualizacji wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonym przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy na 2022r.
- Kryteria oceny oferty: złożona oferta oceniona zostanie według Kryteriów określonych
w załączniku do Zarządzenia Dyrektora PUP w Suchej Beskidzkiej (wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych w załączeniu- zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
- Miejsce, termin i sposób składania ofert:
w terminie: najpóźniej do 04.11.2022r. do godziny 15.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do PUP Sucha Beskidzka, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską, czy pocztową.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji firmy. W przypadku kserokopii wszystkie dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem (datą i podpisem).
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia:
- o wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia, - Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę, niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Wzór umowy załącznik nr 3.
- Dodatkowe informacje:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Brak możliwości realizacji zamówienia przez podwykonawców.
- Formularz ofertowy
- Wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych
- Wzór umowy
w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.).
Podstawa prawna:
- Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 roku (tj. Dz. U.
z 2019, poz. 1482 z późń. zm. ) - Ustawa Prawo Zamówień Publicznych .Art. 2 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1843
z późń.zm.) - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.
z 2014r., poz. 667z póżń.zm.)
UWAGA:
Informacja o wyborze Wykonawcy <TUTAJ>
Informacja o wyborze Wykonawcy <TUTAJ>
/-/Rafał Wróbel
Z-ca Dyrektora PUP
w Suchej Beskidzkiej
Z-ca Dyrektora PUP
w Suchej Beskidzkiej