Co to takiego..... już wkrótce!
e-Konsultacje to możliwość spotkania z pracownikiem PUP w Suchej Beskidzkiej, które odbywają się w zdalnej formie, za pośrednictwem platformy Teams. Spotkania planowane są w udostępnionym przez urząd systemie rezerwacji, dostępnym <TUTAJ>.
W trakcie e-konsultacji możesz, bez wychodzenia z domu, uzyskać informacje które Cię interesują.
W 2024r. w ramach w/w narzędzia można będzie skorzystać z usług indywidualnego poradnictwa zawodowego lecz w niedalekiej przyszłości planujemy je rozszerzyć także na inne usługi i instrumenty oferowane przez nasz urząd, takie jak:
- pośrednictwo pracy,
- podnoszenie kwalifikacji i kompetencji,
- realizacja Krajowego Funuszu Szkoleniowego,
- legalizacja zatrudnienia cudzoziemców,
- dotacji na otwarcie własnej działalności gospodarczej,
- bony zasiedleniowe, staże, prace interwencyjne.
Dla kogo to narzędzie?
e-Konsultacje dostępne są dla każdego zainteresowanego danym tematem.
Jak się zapisać?
Aby zarezerwować wideo spotkanie wystarczy wybrać interesującą nas usługę. Narzędzie przeniesie nas do kalendarza, gdzie wybieramy dogodny termin spotkania a w formularzu zgłoszeniowym podajemy: imię i nazwisko oraz adres e-mail. Po dokonaniu rezerwacji na wskazany adres e-mail przesłany zostanie link do spotkania.
e-Konsultacje odbywają się na platformie Teams.
Możesz korzystać z nich na dwa sposoby:
- zakładając konto w aplikacji Microsoft Teams; konto zakłada się jednorazowo i może służyć do wielokrotnego korzystania z e-konsultacji,
- korzystając z przeglądarki internetowej klikając w link otrzymany w e-mailu.
Czy można zrezygnować z zarezerwowanej e-Konsultacji?
Tak. Po dokonaniu rezerwacji, za pomocą funkcji "zarządzaj rezerwacją" istnieje możliwość jej odwołania lub zmiany wybranego terminu.
UWAGA:
Udział w e-Konsultacji nie jest równoznaczny z obowiązkowym terminem stawiennictwem w Urzędzie. Podczas e-konsultacji nie ma możliwości otrzymania skierowania do pracy oraz przesłania dokumentów do Urzędu. e-konsultacje mają charakter wyłącznie informacyjny.
e-Konsultacje dostępne są dla każdego zainteresowanego danym tematem.
Jak się zapisać?
Aby zarezerwować wideo spotkanie wystarczy wybrać interesującą nas usługę. Narzędzie przeniesie nas do kalendarza, gdzie wybieramy dogodny termin spotkania a w formularzu zgłoszeniowym podajemy: imię i nazwisko oraz adres e-mail. Po dokonaniu rezerwacji na wskazany adres e-mail przesłany zostanie link do spotkania.
e-Konsultacje odbywają się na platformie Teams.
Możesz korzystać z nich na dwa sposoby:
- zakładając konto w aplikacji Microsoft Teams; konto zakłada się jednorazowo i może służyć do wielokrotnego korzystania z e-konsultacji,
- korzystając z przeglądarki internetowej klikając w link otrzymany w e-mailu.
Czy można zrezygnować z zarezerwowanej e-Konsultacji?
Tak. Po dokonaniu rezerwacji, za pomocą funkcji "zarządzaj rezerwacją" istnieje możliwość jej odwołania lub zmiany wybranego terminu.
UWAGA:
Udział w e-Konsultacji nie jest równoznaczny z obowiązkowym terminem stawiennictwem w Urzędzie. Podczas e-konsultacji nie ma możliwości otrzymania skierowania do pracy oraz przesłania dokumentów do Urzędu. e-konsultacje mają charakter wyłącznie informacyjny.