RPOWM

 
                                                                                                       Sucha Beskidzka dn. 27.10.2022r.
 
Znak sprawy: CAZ.KS.6372.1.2022
                                                                                       
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zorganizowania szkolenia grupowego pn.:
„Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" wraz z egzaminem przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego - organizowanego w ramach Projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej p.n.: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie suskim(VI) – „Proaktywni 30+"  realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020   Oś priorytetowa 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy RPO WM 2014-2020
 
/w związku z  prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) – w związku z art. 2, pkt 1 pzp/
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mickiewicza 31
34-200 Sucha Beskidzka
tel.: 033 874 25 12 Fax: 033/8742106
email – krsu@praca.gov.pl, sekretariat@pupsuchabeskidzka.pl
NIP: 552-123-45-36
REGON: 357114098
 
  1. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych zgodnie z art. 2 pkt. 1 ustawy. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. , poz. 1843 z późn. zm.) ze względu na wartość zamówienia, które jest równe lub przekracza kwotę 130 000 złotych i prowadzone jest wyłącznie na zasadach określonych w wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych obowiązujących u Zamawiającego.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dla 7 osób szkolenia grupowego pn.: „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem" wraz z egzaminem przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej pn.: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie suskim(VI) – „Proaktywni 30+"  realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020   Oś priorytetowa 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa – projekty Powiatowych Urzędów Pracy RPO WM 2014-2020
 
Kompleksowy 42 godzinny program szkolenia  być zatwierdzony przez  Urząd Dozoru Technicznego
i powinien być zgodny z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2017r. poz. 1040) oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy użytkowaniu wózków  jezdniowych  z  napędem  silnikowym (Dz. U. z 2018 r, poz. 47 z późn. zm.). Program szkolenia  powinien  wykorzystywać  standardy  kwalifikacji zawodowych
i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem ftp://kwalifikacje.praca.gov.pl/. Wykonawca obowiązany jest opracować  program  szkolenia,  zgodnie 
z  wymaganiami  określonymi w Rozporządzeniu   Ministra   Pracy i  Polityki  Społecznej  z  dnia  14  maja  2014r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667).
  
  1. Termin realizacji zamówienia (szkolenie wraz z testem) intensywność zajęć oraz miejsce realizacji zamówienia:
Termin szkolenia: rozpoczęcie szkolenia: 16.11.2022r., zakończenie szkolenia najpóźniej do 30.11.2022r. Termin egzaminu: maksymalnie do 23.12.2022r.
Intensywność zajęć: wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku.
Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy, godziny odbywania zajęć: między 8.00 a 17.00.
Miejsce szkolenia: odległość od siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Suchej Beskidzkiej do miejsca szkolenia nie powinna przekraczać 30 kilometrów. Szkolenie musi być zorganizowane
w miejscu, do którego można dojechać komunikacją publiczną, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd uczestnikom szkolenia na koszt własny.
 
  1. Informacje o dokumentach lub oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
(wszelka dokumentacja związana z organizacją szkolenia, powinna zawierać informację że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Każdy dokument przygotowywany przez wykonawcę, powinien zawierać: logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego to jest: znak Fundusze Europejskie, Flaga Rzeczpospolita Polska, znak Małopolska,  znak Unii Europejskiej,  .
 
  1. Program szkolenia opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej
    z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.)
    z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych, modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MRPiPS znajdujących się na stronie internetowej http://kwalifikacje.praca.gov.pl/
Program szkolenia powinien pozwolić na pozyskanie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności do uzyskania uprawnień operatora koparko-ładowarki– załącznik nr 1 do oferty – wzór Programu szkolenia.
 
  1. Harmonogram szkolenia przygotowany zgodnie z załączonym wzorem– załącznik nr 2 do oferty Wzór harmonogramu
 
  1. Informacja n/t kadry dydaktycznej  przewidzianej do realizacji szkolenia wraz z opisem  kwalifikacji
    i doświadczenia zawodowego - niezbędnych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, zgodnie
    z zakresem tematycznym szkolenia. -  załącznik nr 3 do oferty Wzór informacji n/t kadry dydaktycznej.
 
  1. Informacja n/t posiadania certyfikatu jakości usług (m.in.: akredytacja Kuratorium Oświaty, Certyfikat SZJ ISO oraz inne certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia) wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. - załącznik nr 4 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
 
  1. Informacja n/t nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia- załącznik nr 5 do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
 
  1. Zobowiązanie do zorganizowania i opłacenia egzaminu państwowego przed Komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego w terminie: maksymalnie do 23.12.2022r. - załącznik nr 6  do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej).
 
  1. Preliminarz kosztów szkolenia rozumiany jako - wstępna kalkulacja szczegółowych kosztów związanych z przeszkoleniem 7 osób bezrobotnych z uwzględnieniem kosztu szkolenia  ogółem (w tym kosztu egzaminu państwowego) oraz kosztu osobogodziny szkolenia.                                 
                        
Osoba posiadająca prawo do stypendium szkoleniowego podlega ubezpieczeniu NNW
w PUP, w tym przypadku Urząd Pracy nie zwraca kosztów ewentualnego ubezpieczenia poniesionego przez instytucję szkoleniową.
Osobom skierowanym na szkolenie nieposiadającym z tego tytułu prawa do stypendium,
o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy, oraz osobom którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b. tj. w wysokości 20% zasiłku,
w związku z podjęciem zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej w trakcie trwania szkolenia, przysługuje odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca i z powrotem, wypłacane przez instytucję ubezpieczeniową. W  tym przypadku zgłoszenia do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie dokonuje instytucja szkoleniowa a koszt takiego ubezpieczenia jest dodatkowym kosztem szkolenia.
W przypadku konieczności ubezpieczenia danej osoby przez instytucję szkoleniową, informacja taka zostanie przekazana instytucji szkoleniowej przez Powiatowy Urząd Pracy przed rozpoczęciem szkolenia, bądź w jego trakcie w przypadku opisanym powyżej, po otrzymaniu odpowiedniej informacji od osoby uprawnionej. -  załącznik nr 7do oferty Wzór preliminarza
 
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej, podanej w preliminarzu oferty)
 
  1. Oświadczenie o zapoznaniu się ze wzorem umowy  i akceptowaniu jej zapisów. - załącznik nr 9  do oferty (druk własny instytucji szkoleniowej)
 
  1. A. Wzór wydawanego dokumentu końcowego** (załącznik nr 10 do oferty- druk własny instytucji szkoleniowej) potwierdzającego ukończenie szkolenia  i  uzyskanie kwalifikacji; zawierającego o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej:
  1. numer z rejestru,
  2. imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca nr
dokumentu stwierdzającego tożsamość,
  1. nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
  2. formę i nazwę szkolenia,
  3. okres trwania szkolenia,
  4. miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
  5. tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
  6. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie
  7. logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego
  8. logo Unii Europejskiej i EFS,
 
W przypadku zaświadczenia wystawianego na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia MEN
z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wymagane jest dołączenie do niego suplementu, zawierającego następujące informacje:
- okres trwania szkolenia,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- numer z rejestru, do którego suplement jest dodatkiem,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
 
B. Wzór Certyfikatu (proszę załączyć certyfikat wraz z dokumentem końcowym wymienionym
     w lit. A, w przypadku braku możliwości umieszczenia na dokumencie wymienionym w lit. A
     logotypów UE i EFS), zawierającego:
  1. imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca
nr dokumentu stwierdzającego tożsamość,
  1. nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
  2. nazwę szkolenia
  3. okres trwania szkolenia,
  4. miejsce i datę wydania certyfikatu,
  5. tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
  6. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
  7. logotyp Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego,
  8. logo Unii Europejskiej i EFS,
 
  1. Niezbędne dokumenty dotyczące prowadzonej przez Państwa działalności, konieczne do 
         podpisania umowy szkoleniowej (załącznik nr 11 do oferty):
  1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółki – kserokopia umowy spółki (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
  2. wpis do rejestru prowadzonego przez właściwe organy lub niezbędne zaświadczenia umożliwiające przeprowadzanie szkoleń regulowanych odrębnymi przepisami (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
  3. aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych na 2022r. (kopia potwierdzona za zgodność
    z oryginałem) lub jeśli wpis był wydany przed 2022r. należy załączyć: wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wraz z oświadczeniem
    o aktualizacji wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonym przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy na 2022r.
 
  1. Kryteria oceny oferty: złożona oferta oceniona zostanie według Kryteriów określonych
    w załączniku do Zarządzenia  Dyrektora PUP w Suchej Beskidzkiej  (wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych w załączeniu- zał. nr 2 do zapytania ofertowego).
 
  1. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Ofertę szkoleniową należy złożyć na formularzu ofertowym, według załączonego wzoru (zał. nr 1 do zapytania ofertowego), na dziennik podawczy w siedzibie Zamawiającego tj.: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 31, II piętro – sekretariat,
w terminie: najpóźniej do 04.11.2022r. do godziny 15.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do PUP Sucha Beskidzka, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską, czy pocztową.
 
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji firmy. W przypadku kserokopii wszystkie dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność
z oryginałem (datą i podpisem).
 
  1. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia:
 
  1.  Dodatkowe informacje:
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Wyciąg z Zarządzenia dot. kryteriów dla szkoleń grupowych
  3. Wzór umowy
*Rozdział 4 § 71 ust.4 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r.
w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 667 z póżń.zm.).

 
Podstawa prawna:
  1. Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 roku  (tj. Dz. U.
    z 2019,  poz. 1482  z późń. zm. )
  2. Ustawa Prawo Zamówień Publicznych .Art. 2 pkt 1 (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1843
    z późń.zm.)
  3. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.
    z 2014r., poz. 667z póżń.zm.)
 
UWAGA:
Informacja o wyborze Wykonawcy <TUTAJ>


 
                                                                                        /-/Rafał Wróbel
Z-ca Dyrektora PUP 

w Suchej Beskidzkiej
Załączniki
Zapytanie ofertowe.pdf (pdf, 375 KB)
Zapytanie ofertowe 2022 grupowe RPO.doc (doc, 122 KB)
1 zał. nr 1 do zapytania ofertowego wzór formularza oferty RPO.doc (doc, 816 KB)
1b) zał. nr 2 do oferty harmonogram RPO.doc (doc, 807 KB)
1c) zał. nr3 do oferty wykaz kadry dydaktycznej do wykonania zamowienia.doc (doc, 807 KB)
1d) zał. nr 7 do oferty preliminarz.doc (doc, 805 KB)
1a) zał. nr 1do oferty wzor programu szkolenia RPO 2022.doc (doc, 836 KB)
2. zał. nr 2 do zapytania ofertowego wyciąg z kryteriów.doc (doc, 50 KB)
3.zał. nr 3 do zapytania ofertowego wzór umowa kursy wskazane EFS.doc (doc, 863 KB)
lista obecnosci.doc (doc, 805 KB)
logo RPO informacja.docx (docx, 784 KB)
rozliczenie koncowe.doc (doc, 805 KB)
logo rpo wm 2022.doc (doc, 806 KB)